Ontdek het gemak van een digitaal logboek 

Deel dit product op:

Het digitaliseren van schoonmaaklogboeken kan de communicatie tussen opdrachtgevers en schoonmakers vergemakkelijken en voorkomen dat papieren logboeken zoek raken of verdwijnen. Zo ga je mee met de innovatieve mogelijkheden in de schoonmaakbranche. 

 

Met een digitaal logboek naar de volgende stap in schoonmaak digitalisering

Met het digitale systeem van CleanJack kunnen opdrachtgevers en schoonmakers altijd en overal toegang krijgen tot de actuele status van de schoonmaakwerkzaamheden op klantlocaties. Dit biedt een centraal overzicht dat eventuele verrassingen voorkomt en het maakt de communicatie tussen opdrachtgevers en schoonmakers gemakkelijker.

Door het digitaliseren van de papieren logboeken kunnen opdrachtgevers en schoonmakers in real-time informatie uitwisselen over de voortgang van de schoonmaakwerkzaamheden. Dit zorgt voor een betere planning en efficiëntie van de werkzaamheden. En hiermee hebben ze altijd en overal inzicht.

 

Verbeter de communicatie en efficiëntie in de schoonmaakbranche met een digitaal logboek

Het digitaliseren van schoonmaaklogboeken kan de communicatie tussen opdrachtgevers en schoonmakers vergemakkelijken en voorkomen dat papieren logboeken zoek raken of verdwijnen. Zo ga je mee met de innovatieve mogelijkheden in de schoonmaakbranche.

 

Gemakkelijke toegang tot actuele schoonmaakstatus met een online logboek

Met het digitale systeem van CleanJack kunnen opdrachtgevers en schoonmakers altijd en overal toegang krijgen tot de actuele status van de schoonmaakwerkzaamheden op klantlocaties. Dit biedt een centraal overzicht dat eventuele verrassingen voorkomt en het maakt de communicatie tussen opdrachtgevers en schoonmakers gemakkelijker.

 

Real-time informatie uitwisseling voor betere planning

Het digitaliseren van de papieren logboeken en het gebruikmaken van een online logboek kunnen opdrachtgevers en schoonmakers in real-time informatie uitwisselen over de voortgang van de schoonmaakwerkzaamheden. Dit zorgt voor een betere planning en efficiëntie van de werkzaamheden. En hiermee hebben ze altijd en overal inzicht. Het stelt schoonmaakteams in staat om snel te reageren op eventuele wijzigingen of specifieke verzoeken van klanten, waardoor de klanttevredenheid wordt verhoogd. 

Wat doe jij aan schoonmaak digitalisering?

Wij nemen contact met je op
Vragen over hoe we meer inzicht in uw bedrijf kunnen geven?

Overal en
altijd inzicht

Nooit discussie
over uren

Optimale kosten
beheersing

Werk volgens
de regels

Koppel met
ieder systeem